Just another day

Humöret i veckan har verkligen varierat. Hemskt nere början av veckan med nu känner jag att deppen börja släppa.
Igår var jag på såpass bra humör så att jag for iväg till gymet direkt efter jobbet och resten av kvällen satt jag vid datorn och prata med Sofia. Den tjejen har verkligen ett hjärta av guld! <3

I Tisdags fick jag en present av farmor ;



Ny foundation från Dior! Min farmor är allt bra söt.



Nu är jag på jobbet och sitter och väntar på att dom sista minuterna ska gå undan så att jag får gå på lunch. Dock har jag glömt själva lunchen hemma men de finns bananer att äta och kaffe eller varm choklad i maskinen. De blir bra. Sen är de bara 3 timmar och 15 minuter kvar tills att jag slutar och därmed har jag bara 6 dagar jobb kvar för denna sommar, härligt med lite sommarlov igen. Speciellt nu då vi nästan har stekhet sol varje dag, från morgon till kväll.

Dagens planer ser ut så här;
* Sluta jobbet
* Gymet
* Handla mat
* Städa, tvätta, diska

Idag har hela min familj förutom mamma åkt till Umeå och kommer hem på söndag. Imorgon åker mamma också till Umeå och då har jag hela huset för mig själv.. nästan.. ska ju möta upp en liten filur vid namn Jens på busstationen imorgon runt 18.00, självklart stannar han över helgen så helt ensam blir jag ju inte. Vi har sett till så att vi får låna ena bilen så på lördag blir de Piteå havsbad samt lite shopping i Piteå stad skulle jag tro. Helgen kommer innehålla massa mys med baby ;*


Kommentarer
Postat av: AnnMary

Men mitt hår var inte så långt egentligen :) Jag hade ju clips, löshår. Har ju kvar det ;D

2009-07-30 @ 15:13:58
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: Jens

Blir supermys <3

2009-07-30 @ 21:10:58
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0