Stekande sol och drömmar om uggs

Nu har solen hittat tillbaka och jag låg nyss ute och stekte tillsammans med några havrekakor som jag doppade i mjölk, riktigt gott!

Fyskam på mig, mitt i sommarvärmen sitter jag och drömmer och letar uggs



Jag har liksom bestämt mig för att börja små spara lite pengar, för jag vill ha dom där mellan bruna uggsen och dom går på 1799 kronor. Men när snön kommer så ska dom allt sitta på mina fötter, de har jag bestämt! Blev ju som utan förra vintern eftersom att jag var så seg på att börja leta och när jag började leta var allt i min storlek slut. Men i år ska jag vara tidig och köpa dom redan i augusti/september tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Soffe

Vill också ha uggs!!! så mysiga och fina skor!Men jag är då aldelens för snål för att köpa så har redan börjat påminna mamma om att det är uggs jag vill ha i julklapp:-D

2009-07-11 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0