Inget blev som planerat, men de blev bra ändå

Dagen blev inte riktigt som planerad. Kinamat till lunch blev de men inget bad, visade sig att vi läst gymmets öppet tider och inte simhallens. Nåja, blev istället en sväng till IKEA med farmor, fick med mig en lattemugg som jag kallar de plus en ny röd lampa som jag en gång i tiden haft men tappat i golvet så den gick i tusen bitar. Nu har jag nyss kommit hem och vill ut och springa, massa överskottsenergi att göra mig av med men de spöregnar ute så nejtack, jag vill inte bli sjuk. Så de blir melon, äppeljuice och oth istället :]


Kommentarer
Postat av: emma

åh melon är så himla gott (: några planer inför morgondagen?

2009-07-16 @ 22:32:50
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: angelica

du har iallafall gjort nå idag , bättre än vad jag lyckdes åstadkomma:D

2009-07-17 @ 02:05:05
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0