Hurtbulle

Tänk om alla dagar kunde vara lika hurtiga som idag. Började min morgon med att cykla till farmor, cirka 1.5 mil, inte speciellt långt med cykel men ändå. Väl framme så tog vi oss en 45 minuters promenad och efter det så målade vi våra naglar och drack kaffe ute i solen som helt plötsligt kommit på besök igen. Sen fick jag faktiskt hämtning och på hem vägen hämtade jag ut mitt paket på posten så nu är jag ett linne, en väska och ett par örhängen rikare. När jag kom hem njöt jag en stund av paketets innehåll och prövade linnet för att sedan ta mig en promenad ner till stan för att köpa vattenmelon och honungsmelon. När jag kom hem la jag melonerna i kylen för att sen byta kläder och dra på mig joggingskorna och dra iväg på en tur efter strandpromenaden, väldigt länge sen men det känndes riktigt bra och jag lyckades orka springa en mil trotts mitt otränade skick, men de tog emot flera gånger, ibland är de tur att man är envis!

Just nu är jag ny duschad och sitter här med spotify igång och äter melonbitar. Tänker lägga mig någorlunda tidigt ikväll för att börja vända tillbaka dygnet inför jobbet som börjar på Måndag så blir nog film eller läsa bok ikväll.

Kommentarer
Postat av: soffe

Riktigt duktigt Frida! har själv förrsökt börja träna lite mer nu och hittills har det faktiskt gått ganska så bra =)

2009-07-11 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0