Hemma

Nu har jag spenderat yttligare några dagar till av mitt sommarlov nere i Umeå med min man. Tiden har varit underbar och riktigt mysig. Den här gången så åt vi kina mat, shoppade lite, promenerade, såg massa tv och film eftersom att det regnade konstant nästan helatiden.

Nu så här hemma har jag de rätt skönt (kom hem i onsdags). Försöker slappna av och njuta av mina sista lediga dagar, på måndag börjar jobbet och fortsätter en månad framöver. Fast igår var jag ändå så lite hurtig och tog mig en 1 timme och 50 minuters promenad och idag ska jag ta mig en cykeltur på en mil (ska och hälsa på farmor) plus att jag ska ta mig den där långa promenaden igen för jag har ett paket att hämta ut på posten, lite hurtigt iaf. Idag fyller även mammas pojkvän år så det blir nog besök av mormor och morfar plus tårta. Men jag tror jag ska skippa tårtan, har ätit godis, glass, hamburgare och annat flott nu dom senaste dagarna så suget på tårta är inte så stort om jag ska vara ärlig. Blir kanske istället en melonbit ikväll tillsammans med lite film. Får se vad kvällen har att erbjuda.


Fick med mig gotta från Umeå. Eller iaf vanilla coke, har faktiskt inte ännu smakat cherry coke men innan helgen är slut så har jag nog gjort det!


Kommentarer
Postat av: Jens

Du får ju berätta om Cherry Coke var god, för Vanilla vet jag redan att den är underbar, som du :]



Tycker du ska ta en bit tårta, det är ju så gott! ;D

2009-07-10 @ 11:22:09
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0