Ett knäpp med fingrarna

Mamma och jag har hjälpts åt att städa hela huset och åkte tillsammans till coop för att ge kylen en liten påfyllning nu inför helgen. Imorgon åker mamma iväg  till Umeå med bussen (brukar ju vara jag som åker till Umeå med bussen) och jag möter upp Jens som kommer från Umeå. Känns som att heladagen försvunnit i ett litet knäpp med fingrarna, lite trist med tanke på att mer än halva dagen kommer åter igen gå bort i jobb imorgon men ändå rätt skönt för de blir ju fortare fredag.

Mormor och morfar har köpt sig en ny liten hundvalp som jag och mamma skulle åka och kolla på idag men ingen var hemma så de får lov att bli en annan dag. Blev istället ett besök till morbrors nya lägenhet för att dricka en kopp kaffe samt ett besök  till moster och hennes familj. Trevligt att komma iväg en sväng.

Har inga fler planer inför kvällen, att ta de lugnt låter hur underbart som helst!

Måste komma ihåg att köpa köttfärss imorgon för de glömde både jag och mamma bort. Måste även komma ihåg att vattna alla mammas trädgårdsblommor i helgen för glömmer jag blir hon nog gode arg när hon kommer hem på söndag! :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0