Home alone

Kort sammanfattning av jullovet;
Nu är jullovet snart över och imorgon bär de av till skolan igen. Men jag ska inte tjura eller klaga för jullovet har varit riktigt bra. Jag har fått fira en underbar jul, jag har haft ett så sjukt bra nyår trotts att jag bara var hemma, men med rätt sällskap så blir allting bäst. Sofia har varit hemma hos mig i några dagar och vi hann med massor, vi vaxade benen, var på mellandags rea i luleå, solade solarium, åt fetmat, gjorde varm choklad med marsmallows (stavning?), bastade, hade riktigt tjejkväll, såg på filmer och gick långa promenader. Efter att Sofia åkt hem kom Jens hit och spenderade sex dagar tillsammans med mig vilket uppskattades. Tillsammans med Jens såg jag massa filmer, var till luleå, solade solarium, öppnade försenade julklappar (jag fick ett super gulligt halsband), var till rovaniemi och åt tropiikki glass, hälsade på tomten, åt finsk choklad och shoppade i rovaniemi centrum. Dock så måste alla bra och mysiga stunder ta slut någon gång och nu har även Jens åkt hem, tanken på att måsta sova helt ensam tyngde mig lite smått när Jens åkt hem, eftersom att det var nästan två veckor sen som jag måstat sova själv och inte ha något sällskap så jag åkte till farmor och övernattade hos henne tillsammans med mina kusiner från rovaniemi för att slippa bli helt ensam, men inatt så blir jag helt själv vilket suger men sånt är livet. jag har även jobbat på silja line i sju dagar under jullovet för att tjäna lite extra pengar som jag sen kommer att få den 25 januari, efterlängtade, behövliga pengar! Har inte så mycket mera att tillägga just nu så kanske kommer det en uppdatering senare ikväll eller så får de här räcka som sammanfattning av mitt jullov.




Kommentarer
Postat av: Peter

för att min klasskamrat ville göra det på mig och gjorde typ halva benet, då tyckte jag det var bäst att ändå göra hela... och det, det gjorde ont! :(

2009-01-06 @ 13:31:36
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Jens

:]

2009-01-06 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0