it keeps gettin' better

Idag har jag varit helt mega duktig och gjort klart hela mitt utopia och räknat massa matte så nu är jag redo för provet som faktiskt inte är förrens nästa veckas onsdag. Imorgon kommer resten av syskonskaran hit för att bo en vecka och på lördag så ska jag och bror på gymmet och därefter ska jag handla mitt helg gott, jag ska vara duktigt och inte äta skräpmat, fika eller godis fram tills min födelsedag som är den 2 april så mitt helg gott får bli loka och vindruvor eller honungsmelon kan inte bestämma mig. Russin hade varit gott men efter skämten som vi drog om russin i skolan idag så är jag ärligt talat inte så jätte sugen längre :) Nu ska jag krypa ner i min säng och läsa diving in, så att jag någongång blir klar med den boken och kan börja skriva resensionen.

Ibland ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0