a new start

En ny start var verkligen vad jag behövde, helt godis, skräpmat och fika fri hitills. Jag har även varit så duktigt så att jag pluggat riktigt ordentligt och varit på gymmet tre dagar denna vecka och imorgon bär de av igen tillsammans med bror, äntligen så kan jag säga att jag gjort framsteg och att jag är stolt över mig själv :) Det är någonting bra och mycket positivt. Jag ska verkligen se till att jag sköter mig i skolan, med läxorna och med träningen resten av året. För varje dag som går och jag lyckas hålla mina löften och mål stärker jag tron på att jag faktiskt klarar av något, min självkänsla kommer tillbaka och det är helt underbart för kan man inte tycka om sig själv så blir det svårt att tycka om andra, eller det är iaf så man säger?  Och nu på tal om ingenting så måste jag påpeka att min mamma är världens underbaraste som gjorde köttfärsspaj till middag, vilket jag tycker är super gott. Och innan middagen så var mamma och jag och solade solarium, vi har även kommit fram till att en motionscykel ska införskaffas i detta hem, super! Puss på att min mamma är bäst! Tillbaka till nuet där jag för tillfället känner jag mig ganska trött och sliten och har stora planer på att krypa ner under täcket inom en timme för att kolla på en apgammal film ända tills att jag somnar, bra idé som jag definitivt tycker om, sova är kärlek!

why do i feel so week when you are near me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0