Snart snart snart

Snart är de dags för att dra på fotbollsmöte angångde hur den kommande säsongen ska se ut. Jag är nyfiken och vill veta. Efter mötet är de träning, ska bli riktigt kul för jag känner verkligen peppen trotts att ryggen värker apa idag, men som tur är finns de värktabletter! Har varit duktig och städat en heldel idag inför torsdagen. ska fortsätta senare ikväll och sen lite i morgon, finns tyvärr massor att städa. Var på stan en snabbis efter att jag vaknat, jag hittade en ny body cream som luktar hur super gott som helst, min nya drog. Plus att jag köpte garn åt mormor så att hon kan sticka nya sockar åt mig, duktigt av mig. Igår drog jag även ner 7 nya filmer så ikväll blir det att kolla film medans jag räknar matte och skriver klart en artikel. Men nu börjar de närma sig fotboll, dags att börja dra sig iväg om jag ska hinna i tid.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0