say that you love me cuz i´m not sure

Egentligen så har jag inte alls mycket till nytt att berätta men några rader hade jag iaf tänkt att jag skulle lyckas slänga ihop för här i bloggen känns de tomt.

Helgen har spenderats med mina kusiner. Fredag kväll blev de film och mys med godis ocg på lördag så åkte vi till Haparanda och Torneå. Jag hittade massa kläder och grejer som jag ville köpa men jag stod emot och väntar tills jag åker till Umeå på fredag, jag hittar säkert mycket mera där. Tänkte ta en tidigare buss än vanligt så jag hinner gå på stan riktigt länge och bara vara för mig själv på ett helt annat ställe än hemma, kan behövas. Sen har jag även planerat att jag ska börja göra lite mera, leva livet på ett lite annorlunda sätt för jag har påtok för mycket tid till att tänka och känna efter, vilket gör att jag lätt sätter mig själv i en sits där jag börjar må dåligt av saker som jag kommer på. Just nu känns allt som en stor känslobomb där allt är hullerombuller och jag vet inte ens själv vad jag känner längre för allt känns så olustigt och konstigt. Usch nej, nu ska jag sluta tänka så mycket och börja göra något vettigt av dagen, typ städa, byta sängkläder (köpte helt nya igår), plugga sen är de fotbollsträning som gäller. Och jajust ja, igår fick jag tråkigt så jag slingade mitt hår brunt, så de är lite andra nyanser i mitt blonda hår, de är inte lika ljust längre trotts att slingorna knappt syns så är de lite nyansskillnad iaf.

Kommentarer
Postat av: Peter

Tack så mkt hörru! vet inte vad jag har gått på. nånting är det! men det ska fan vara över snart måste man tycka! chefen frågade till och med varför jag mår så dåligt så ofta. men jag har ju en cp hosta som gör att jag nästan spyr. usch och blä, blä och usch :p



trevligt att du kommer ner till ume :)

2009-02-23 @ 10:57:52
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0