Två dagar kvar

Nu är de bara två dagar kvar av jobbandet sen får jag äntligen återgå till mitt sommarlov.

Idag har varit en väldigt bra dag trotts att ingeting speciellt har hänt. Jag vaknade av mig själv i morse, jag har varit på bra humör hela dagen. Efter jobbet åt jag middag och packade sen snabbt ihop mina träningskläder för jag hade världens träningslust. Valde att promenera till gymet trotts att mamma erbjöd mig skjuts, lite extra motion skadar aldrig! Påväg mot sporthallen bromsar en vespa in framför mig, visar sig vara Fanny, meningen var att vi skulle växla några få ord men några få ord han bli ett lite längre samtal. Hon hade på sig ASSI jackan och jävlarns vad jag kände saknad. Fattar inte att de ska vara så satans kul att springa och sparka på en boll, men gu så härligt de är! Jag älskar fotboll, jag saknar fotbollen.

Kollat två avsnitt oth sen jag kom hem och nu börjar klockan närma sig 22.00, vilket innebär sova om jag ska vakna på gott humör. Visst kan jag vara vaken längre men då blir de sjukt svårt att kliva upp ur sängen imorgon och många tankar som "visst hostar jag lite ", "jag mår lite dåligt", "kanske ska jag stanna hemma" snurra i hjärnan men de slutar ändå med att jag alltid kliver upp, för mitt samvete räcker inte längre. Jag kan inte ljuga och låtsas att jag är sjuk, jag kan inte ligga hemma i sängen en heldag och veta vilken summa pengar jag går miste om.


When you can live forever..
What do you live for?

Kommentarer
Postat av: T I L D E

sv: jag funderar på att ge Twilight en ny chans. Jag såg den på bio, och alla har vart helt galna över den utan att jag riktigt fattat varför. men jag ska nog se den igen, kanske den blir bättre efter en andra gång :)

2009-08-05 @ 21:40:04
URL: http://revolverheld.blogg.se/
Postat av: T I L D E

sv: okej! har inte läst böckerna, och tyckte inte det var värt det efter att redan ha sett filmen. oftast brukar jag tycka filmerna är bättre om jag ser dom innan jag läser böckerna!

2009-08-06 @ 10:29:19
URL: http://revolverheld.blogg.se/
Postat av: Jens

Bara att bita ihop, ta tabletter att gå på jobbet. Då kan man nästan jämt vara på jobbet :)



Saknar du <3

2009-08-06 @ 12:16:48
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ååh tack :D

2009-08-06 @ 13:05:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0