Snart sommarlov igen

Nu är det bara fyra dagar kvar av mitt jobb på silja line. Om fyra dagar återgår jag till mitt sommarlov, till mina två resterande veckor, underbart att få sova igen!

Idag var verkligen en tung dag på jobbet. Dels för att jag la mig försent och var as trött imorse, inte ens en kall dusch kunde pigga upp mig. Sen för att jag åter igen glömde lunchen hemma så jag var vrål hungrig plus att jag hade världens huvudverk hela dagen.

Var verkligen skönt att komma hem idag. De enda som jag har gjort sen jag kommit hem har varit att kolla på oth, avsnitt efter avsnitt. Riktigt skönt att bara ta de lugnt hela eftermiddagen. Nu ska jag hämta mig lite juice för att sen krypa ner under täcket och kolla film.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh tack :D

ja det är mina riktiga naglar, fast jag har material (gele) på dem som jag går till en salong å gör varje månad.. kostar lite, men dem är snygga jämt ;)

2009-08-04 @ 13:24:36
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Jens

Och jag bara saknar dig mer och mer för varje dag ;*

2009-08-04 @ 21:34:27
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0