Sista dagen av sommarlovet

Idag klev jag upp 09. 20 och igår la jag mig strax efter 23.00, inte illa. Blev att äta frukost i sängen idag igen tillsammans med några avsnitt oth. Hade vart roligare att äta frukost i sängen med Jens som sällskap men sån tur har jag inte med tanke på avståndet. Efter de tog jag mig en promenad på cirka 1,5 timmar, känns skönt att börja röra på sig nu igen.

Lite otur har jag också haft idag. När jag kom hem från promenaden och tog av mig högra skon såg jag att min socka var mer röd än vit, ena min tå hade fått ett pytte litet sår på insidan, hur kan de komma så mkt blod från ett så litet sår? Plåstrade iaf om mig själv och gick sen till köket för att göra en kopp te. Tyckte att de stod för mkt disk på köksbänken och bestämde mig för att vara duktig / snäll och ställa in allt i diskmaskinen och då ser jag inte kökskniven som sticker upp och cuttar upp handen, fick plåstra om mig själv igen för att sen duscha (smart att sätta plåster före duschen? nej.) Ny duschad och ren kryper jag ner i sängen igen med en kopp skogsbärs te och en banan (misstolka inte, jag åt bananen direkt för jag var hungrig!)

Sen rusade klockan iväg och farmor kom och hämtade mig för en tur till sport hallen och simma. Så blev även 30-40 minuters simning nu på kvällen och därefter hårinpackning och bastu, underbart!

Nu ska jag städa mitt rum och inte fördriva allt för mkt tid vid datorn för jag ska faktiskt lägga mig ännu tidigare idag så jag orkar till skolan imorgon. Ja, nu är mitt sommarlov över för denna gången :(

Men jag har insett att jag faktiskt har ganska mycket att se fram emot just nu, och just nu iaf så mår jag vädligt bra. Så de här ska nog gå bra. Även om jag inte längtar efter alla läxor, prov, lektioner osv så längtar jag efter några små ljusglimtar som jag inte sett på hela sommaren!

nu ska jag sluta svammla och börja städa, jag orkar nämligen inte städa imorgon eller senare i veckan om de skulle vara så att vi har sån jävla otur och åker på läxa redan första dagen. De gjorde vi förra året och ingen liten sån. Så jag är förberedd på de värsta!

Nu städa!

Puss och go!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA



sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



tack så mkt sötnos:) tyvärr gick lägret inte alls bra:(

2009-08-24 @ 19:56:02
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Jens

Men vad du gör illa dig baby :( Var försiktig med knivar!

2009-08-24 @ 20:26:17
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0