Minst två veckor till

Jens skulle komma till mig på fredag men stackars liten har blivit magsjuk :(
Och jag vill labsolut inte bli smittad så de blir inte av.
Och inte heller hans arbetsintervju imorgon, tycker synd om han!
Nåja, nu måste jag gå och byta kläder inför middag på hotellet och disco.
Dock så är jag jätte trött och har verkligen sjukt stora planer på att lägga mig i sängen och sova istället.
Ingen tvingar mig att gå ju, men jag antar att jag måste ändå för att dom var så  vänliga mot mig då vi var i Ryssland så nu är de allt våran tur att ställa upp. hursomhelst..

Krya på dig Jens. Hoppas att du snart tillfrisknar, magsjuka är inte alls roligt :(

Kommentarer
Postat av: Peter

Jens klarar sig nog! Han är en kämpe och vi alla sitter och ber för han (...) Nåja, hoppas du har kul på middagen? :D

2009-04-21 @ 23:43:03
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0