Långlördag

för min del..

Vaknade första gången vid nio tiden, åt frukost och såg nästan två avsnitt one tree hill men någonstans under de andra avsnittet så somnade jag om. Vaknade efter en timme och tyckte de var varmt så tog av mig lite kläder och somnade om igen men nu till kvart i tolv. Tyckte då att klockan blivit mycket och klev upp för att duscha. Efter duschen så började jag med att ta tag i dagens bakande och efter några timmars stök i köket hade jag lyckats baka;

- Chokladbollar
- Chokladmuffins
- Cupcakes
- Chokladkakor

Så nu finns de massa fika hemma hos oss. Tänkte att jag skulle smaka lite nu ikväll men usch nej, jag vill inte ha mera sötsaker på ett bra tag nu,  är glad om jag kan äta av min egen tårta imorgon utan att äcklas sönder av den sötasmaken. Den här kvällen känns lika lång som gårdagens och jag har super trist. Funderar helt seriöst på att se ännu mera one tree hill trotts att jag redan har sett alla avsnitt hur många gåner som helst. Tanken var att jag skulle baka kladdkaka ikväll men då hade mamma använt slut på allt margarin när hon bakade några rutor i långpanna av något slag så jag får göra de imorgon när jag vaknar samt dekorera cupcakesen.

Kommentarer
Postat av: Jens

Åååååh, cupcakes.. massa chokladbakelser.. och speciellt chokladbollarna!

2009-04-12 @ 12:11:50
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Jens

Meh, varför inte den mjuka sidan ? :p

2009-04-12 @ 13:26:51
URL: http://kizzm0.blogspot.com/
Postat av: Peter

Cupcakeeees! <3 (Bjussar du? :])

2009-04-12 @ 14:15:22
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0