Söndagar kan faktiskt vara bra dagar

Härlig Söndag!
Match mot Älvdalen united, vinst med 8-3, inte illa! :)
Jag gjorde mål, vilket kändes bra.
Jobbat tillsammans med farmor både igår och idag, tjänat lite extra pengar, känns bra.
Kanske följer med farmor nästa helg också, så värt pengarna.
Fast tyvärr så försvinner ju mycket av helgen då man jobbar..
synd att helgerna ska vara så korta :(
Nyss var de fredag och nu är de söndag kväll, tillbaka till skolan imorgon.
Ska väl bli kul, eftersom media är kul, men onsdag, torsdag, fredag är jobbiga dagar.
Hoppas iaf på att mitt guitar hero kommer i veckan och på att de
är någon som vill hitta på något roligt i veckan?


Du är solen, jag är månen. Tillsammans bildar vi universum, utan dej slocknar jag.


Kommentarer
Postat av: Leeeeeeeinaa

Vi hittar på något kul i veckan! :D

Kan ju faktiskt stanna någon dag och åka sedan hem med buss?

2008-09-08 @ 21:55:25
Postat av: Frida

Jo, stanna i kalix och umgås med mej :P

2008-09-09 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0