Läxor :(

Ganska skön torsdag.
Vi hade bara tre lektioner och på den ena lektionen kollade vi bara film.
Vi fick även sluta tidigare idag, skönt.
Sen när jag kom hem blev de tv, kollade opera :P
Massa plugg idag också,
vi hade så sjukt mycket samhälls prylar som skulle vara
klara till i morgon och pluggiga jag hade inte ens börjat.
Men nu är jag nästan klar.
Imorgon när jag slutar tidigt blir de till att ta itu med matten,
som jag knappt heller börjat på, ska vara klar på måndag.
Och den dära spanska uppsattsen som jag inte alls vet hur jag
ska lyckas få ihop. Aja, massa läxor har vi tydligen fått,
skolan är igång igen, på riktigt :(
Imorgon ska klassen och lyssna på någon politiker och efter de
göra en intervju, och jag har ingen aning om vad för smart jag ska fråga :(
Måste göra frågorna sen då jag kommer hem från träningen som tydligen
är sen idag. Vi brukar börja fem men idag börjar vi halv åtta ;o
Och nu till dagens höjdpunkt, JENS kommer till MIG i morgon! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0