Känslor?

Vissa nätter kan jag inte sova, jag ligger vaken och bara vrider och vänder på mig. Oftast för att jag tänker för mycket, tankarna håller mig vaken, dom håller mig vid liv. Ibland är tankarna helt underbara, dom fyller hela kroppen med en varm och pirrig känsla, de är helt sjukt. Helt sjukt hur en annan människa kan förändra en annans liv genom att bara vara sig själv och finnas till.

Vissa nätter gråter jag, ibland för att jag är sårad och ibland av lyckan som du skapar. Om jag fick önska mig en sak så skulle de vara att du stannade hos mig förevigt, jag har aldrig känt ett speciellt behov av en annan människa men jag är helt säker på att jag behöver dej. Du ger mitt liv en mening, och du ger mig lycka varje dag, du är min riddare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0