Höst, höst!

Hösten är verkligen här, äntligen har löven börjat falla från träden.
Finns ett jätte fint träd nära skolan där löven är härligt röda och gula.
Så mys med höst ju, mörker, stickade varma kläder, tända ljus.
Och när de är höst och kallt vill jag ha kramar!
Tycker att umeåbon ska komma tillbaka till kalix och ge mig en höst kram.

Skola, träning, dusch, pratat med sofia i telefonen och nu dator.
Helt vanlig och allmänt ointressant dag.
Tycker att jag borde spela lite mera guitar hero och sen leta efter ny
mysig höst musik, sen tycker jag också att någon vänlig själ ska
skänka mig några tusen så jag får köpa höstkläder! JA, TACK :]




Kommentarer
Postat av: Anonym

umeåbon :o :(

2008-09-17 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0