Klagarn.

Idag är jag riktigt trött, trött på alltning. Men sovmorgon imorgon taggar jag iaf, börjar 09.50. Känns skönt och behövligt.
Förövrigt så måste jag egentligen plugga matte, engelska, so men orken finns inte. Jag får tvinga mig att göra de imorgon för de ska göras innan fredag.Och för övrigt så ska jag låna hem fina kamera prylar från skolan över helgen
så jag hoppas på att de kommer bli massa nya bilder lite överallt.Dock måste jag packa en massa också, typ lite mera än två veckor kvar tills vi flyttar, bara två helger kvar och jag är borta ena så de är typ allt som ska ner nu i helgen. Suck. Jag vill inte lämna mitt rum, jag älskar de, och jag vill inte ta bort min sköna säng. Helt ärligt, jag vill inte flytta, jag trivs här vart jag är, jag är inte ibehov av ett nytt rum som jag ändå inte vill ha. Blääääe, jag klagar mycket idag, förlåt.
Måste bara nämna att Jens har klippt sig idag och de blev riktigt bra!

Jag är trött, godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0