Hejdå internet :(

Idag har jag något sorgligt att berätta..


Idag, yes idag eftersom att klockan just nu är typ 01.17, alltså fredag, så ska jag flytta. Med andra ord blir jag utan internet, förhoppningsvis inte allt för länge, max 30 dagar, men de får bara inte ta hela 30 dagar, under 10 dagar annars blir jag super mega ledsen. Och ja, jag är beroende av internet, precis som alla andra! Förövrig så var jag till ikea idag för att köpa nya möbler, jag hade sjukt svårt för att bestämma mig för vad jag ville ha så jag köpte bara en lampa och ett ljus :P
Men hallå, jag ska tillbaka till ikea på tisdag, då har jag kanske bestämmt mig, eller ja, jag måste bestämma mig om jag inte vill bo utan möbler med bara kartonger i rummet så.

14 dagar kvar tills att Jens kommer och gör mig glad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0