To die for

Hej alla läsare, jag har något riktigt roligt att berätta för er. Ni har säkert alla lagt märke till to die for och deras super snygga bikinisar? Om inte annat så tycker jag att ni skall ta er en titt in på deras hemsida. Deras bikinisar skall anpassa sig efter dina kroppskonturer och lyfta samt forma rumpan märkbart, bra va? Dessutom så är dem hur fina som helst!
 
Till er alla som vill pröva på eller kanske komplettera eran samling med ännu en bikini i en annan färg så kan jag nu erbjuda er en gratis underdel vid köp av valfri överdel. Allt ni behöver göra är att skriva "Frida Blogg följt av storleken ni vill ha på underdelen" i kommentarsfältet vid kassan. Detta erbjudande gäller i 10 dagar från och med idag. TIPS! Innan innan ni gör beställningen så är det bra att se att underdelen finns inne i den storlek ni önskar.
 
Här ovan ser ni mina två favoriter, modellen hips don't lie och sugar daisy
Färgerna gör sig ännu bättre när man blir lite brun. Båda bikinisarna får mer än gärna flytta in hos mig.
 

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygga:D

2013-01-25 @ 20:39:54
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0