Life is too short to be living somebody else's dream

Tentavecka.. suck. Känns som att vi inte gör annat än tentar just nu. Får trösta mig med att jag nu är inne på min sista termin och att jag snart (förhoppningsvis) är en examinerad företagsekonom. Dock så är jag inte vidare sugen på att bli arbetslös, börjar vara dags att ge sig in i arbetssökandet så att jag slipper stå utan jobb när min utbildning är klar, ännu mera suck. Bara massa tråkigheter dethär med tentor och jobbsökande.
 
Försöker också klämma in lite motion och träning mellan pluggandet och vardagssysslorna. Har faktiskt gått förvånansvärt bra på den fronten. Håller mina tummar för att det skall gå lika bra med mitt löfte om att spara pengar. Hade tänkt försöka spara så mycket pengar som möjligt fram tills sommaren och göra något kul av dem då, kanske en resa någonstans? Trånar fortfarande efter en trip till Paris eller New York..
 
Finns inga dåliga väder.. bara dåliga kläder. Bara att pälsa på sig när man skall ut på långa promenader i kylan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp!

2013-01-17 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0