the higher you build walls around your heart, the harder you fall when someone tears them down

Soffan och ett täcke över huvudet medan jag försökt lyssna på ljudet från tvn är vad jag gjort större delen av dagen. Har haft en sådan sjuk huvudvärk så ljuset har kännts jobbigt. Aldrig haft en sådan sprängande känsla i huvudet. Fy. Men fick kriga mig upp någon gång mitt på dagen då jag skulle till optikern för dubbla synundersökningar på eftermiddagen.
 
Efter min avtalade tid med optikern kändes huvudet aningen lättare så tog tag i mitt liv och diskade, lagade middag, skrev något A4 på min affärsplan, tog en promenad till coop och handlade och därefter hade mitt huvud ansträngt sig nog för dagen så gjorde några magövningar och landade sedan i sängen i sällskap av oth, och här är jag fortfarande, sängliggande med tv-serier och tända ljus. Mysigt avslut på en hemsk dag.
Lite bilder från min iPhone från dem senaste veckorna. Lite jag, lite shopping, lite bullbak och lite mat.

Kommentarer
Postat av: Anna madeinjapan.nu

Tack, jag tokhatar att synas på bild. Men jag jobbar på det, så din kommentar värmde verkligen :) Tack. Stor kram! och så fin du är!

2012-10-09 @ 13:05:00
URL: http://madeinjapan.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0