Because you broke my heart.

Tentade av kursen om innovation och produktutveckling, flög ner till stockholm, kryssade med några brudar, kom hem till en ny kurs om marknadsföring och det är i princip vad jag sysslat med sen sist ni hörde ifrån mig.
 
Systeryster kom ner till Skellefteå i tisdags och sen dess har vi umgåtts hela dagarna, myselipys med lite systertid! Vi har sprungit runt på stan två dagar och fyndat lite smått och gott, bjudit Sandra och Jari på middag, kollat på några filmer, spelat skipoo, visat syster alla finurliga nyheter som finns i the sims3 (läs: jag har spelat..spelat..spelat. och spelat) och nu ligger vi i varsin del av soffan och kollar på breaking dawn part 1 då jag tidigare i veckan bokade biljetter till part2 som snart kommer på bio, awsome!
 
Lagade världens godaste kycklingsoppa i början av veckan, den nya smaken från Loka var hur god som helst, pluggat marknadsföring varje dag typ, en typisk frukost just nu då jag fått dille på att blanda päron och banan, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0