Love sucks when you don't know what it's made of. We get naked but I can't undress your heart

Då var projektarbetet för andra terminen färdigt och inskickat. Bara en tenta kvar, nästa fredag, och sen är ett år av min utbildning avklarat. Bara ett år kvar att kämpa igenom för att få mig en examen.

Projekt arbetet har tagit upp all min tid denna vecka så ska bli skönt att kunna ägna sig åt lite tentaplugg imorgon. Trots att jag kämpat in i det sista med arbetet så hann jag med att testa mina talanger i köket med ett nytt, och nyttigt, recept på kycklingsoppa. Mer än lyckad måste jag få tillägga. Inga kolhydrater, endast färska grönsaker (inget halvfabrikat med andra ord), cocos mjölk, krossade tomater, lite kryddor och serveras med turk yoghurt, super smarrigt!

Nu ska jag bara njuta av en ledig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0