Kärlek till alla där ute ♥

Första inlägget med nya blogg.se, kan bli spännande och se hur det här slutar..
 
Till att börja med måste jag bara säga, wow! Hur har alla ni där ute hittat hit? Har haft betydligt fler läsare än vanligt den senaste veckan och hade massa nya kommentarer nu när jag loggade in. Jag som knappt bloggar ^^ Fick iaf ett litet rus och kände att det var dags för ännu en uppdatering om mitt super intressanta och händelserika liv (skämtåsido).

Så här kommer en liten update, i tisdags var jag på mitt första spinning/center pass på några månader, idag är det torsdag och jag har träningvärk i mage och ben som känns i varje skratt och varje steg jag tar. Super härligt!
 
Jobbar 16.00-23.00 idag så har haft en lång och härlig morgon med promenad, en lång dusch (hår inpackning, rakning av mina lurviga ben, ansiktsmask), tvättat, packat i och ur diskmaskinen och nu sveper jag en panna kaffe i sällskap av datorn. Ska snart ta mig i kragen och börja fixa mig lite så att jag hinner med en snabb sväng på stan före jag måste sätta kurs mot jobbet.
 
Klämmer in en liten fundering här på slutet; Varför måste vi ha så satans dåligt väder? Blåser ju så att man trillar av cykeln när man trampar iväg mot jobbet..

Kommentarer
Postat av: Alice- Drömmen om Hollywood

Glad midsommar! Fin header du har föresten:)
kOlla gärna in på min blogg och läs lite om en tonåring som kämpar sig till Hollywood! kram:)

Svar: Tack desamma, trevlig midsommar till dig :} Det låter jätte spännande så det skall jag absolut göra! Kramar
Frida

2012-06-22 @ 17:00:10
URL: http://egofotografen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0