Sunny day

Haft dåligt samvete över att jag stökat på inomhus hela veckan och inte tagit vara på det fina vädret som vi äntligen fått. Men idag hade jag inget möbelbyggande, rensande eller städande att ta itu med så har spenderat några timmar i bikini tillsammans med en bok, melon och iste ute på altanen, blev brun på smalbenen men annars så är jag rätt blek på övriga delar av kroppen, hahahaha! ;D

Bokade flygbiljetter till Stockholm igår så på söndag bär det av på en liten mini semester till Stockholm, ska bli så sköt med lite omväxling! Annars så blev det en trip till Kalix nu på kvällskvisten, ska sova hos mamma i natt för imorgon ska jag spela silja cup (fotbollscup med jobbet) och sen styr jag bilen hem till Skellefteå, Kalix är alltid bäst i en liten dos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0