‘Cause we love happiness

Hejsan, det var ett tag sen sist nu igen.

Har haft en underbar Helsingfors semester tillsammans med hjärtat. Rihanna var precis som förväntat grym och lite därtill. Det var en riktigt show över det hela och det dåliga vädret valde att ge med sig lagomt till hennes framträdande. Vi fikade på Fazer café och tog oss en sväng in på Sealife för att se på alla underbart vackra varelser som finns där ute i världens alla hav. Vi hade mestadels tur med vädret och i stora drag så var det helt fantastiskt underbart, att bara vara och åka precis vart man vill. Precis när man vill.

För närvarande är jag Skellefteåbo. Planerar att vara det ett tag framöver. Har ganska nyligen (ca 20 minuter sen) fått igång mitt mobilabredband. Det var minst sagt ett krig. Ett besök till Teliabutiken i stan krävdes och flera timmars surande över att det inte funkar trots att dem i butiken sa att det skulle funka.

Imorgon planerar jag att jag ska göra mig en sväng in till centrum och se vad dem har att erbjuda. Skolan börjar på måndag och lite nytt till garderoben skulle vara kul.


Kommentarer
Postat av: CISSI

Vilken skola ska du gå? :)

2011-09-21 @ 19:22:06
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0