Torsdag 24:e November

Är det bara jag som inte alls hänger med i svängarna? Slogs jag av tanken att det faktiskt är 24:e november idag, inte september, trots att det ser ut som det när man tittar ut genom fönstret. Det är ingen snö ute och det är snart julafton. Hade inte haft en gnutta julkänsla i år men idag har jag sett till att tvinga fram den genom att beställa hem massor av julpyssel från panduro och börja googla runt på massa julklappstips. Så nu har jag ett hum om vad jag ska köpa och ge till alla nära och kära i julklapp.

 

Önskar att jag hade ett eget kök så att jag kunde julbaka, helst av allt en egen liten mysig lya att pynta nu i juletider. Men nu är inte fallet så när skellefteå inte känner för att ha några lediga lägenheter som passar mig i smaken.

 

Men Tomten, du ska veta att jag har varit extra snäll i år så jag förtjänar den där lägenheten! Jag lovar att jag betalar den själv bara du letar upp den åt mig! *blink blink* ;)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Ja allt blir ju så mycket godare och mysigare om man trivs där man bor <3

Då förstår jag att de inte är så himla lätt :( hoppas du kommer in i lite julstämning ändå sen.

2011-11-25 @ 11:24:42
URL: http://candis.se
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du har en rolig fredag, hihi :D

2011-11-25 @ 18:56:55
URL: http://haidisblog.se/
Postat av: undefine

Hoppas du haft en trevligt lördagskväll ? :)

2011-11-26 @ 19:12:48
URL: http://undefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0