Kettlebells

Då var det gjort! Nu har jag äntligen vågat mig på att testa träningsformen Kettlebells, själv dessutom. Jag brukar tycka att det är lite jobbig att testa någon ny träningsform helt själv, känns liksom lite pinsamt att stå där som ett dumfjån och inte fatta någonting av vad dem andra sysslar med och hur man ska göra. Men idag tog jag mig i kragen och gissa om jag är glad att jag gick dit trots lite ångest just innan?! Tusan så roligt det var, OCH JOBBIGT! Vilket jag tycker är huvudsaken. Jag älskar att träna när det är jobbigt, svettigt och man får riktigt kämpa för att hänga med och orka passet ut. Precis den känslan hade jag ikväll och imorgon har jag träningsvärk så att det sjunger om det, det kan jag lova!

 

Det var så roligt så jag kommer hålla mig vaken tills 00.00 ikväll då dem släpper platserna till måndagens kettlebellspass och boka in mig. Måste ju vara på den säkra sidan då passen brukar bli fullbokade med en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0