You're even more beautiful than you think

Tyckte lite synd om mig själv. Träningsvärken höll på att ta död på mig. Så jag tog min käraste i handen och gick ner till coop och köpte olika frukter plus lite annat nödvändigt. Söt som han var så satte han ihop en supergod fruktsallad av alla frukter jag köpte. Till det så blev det chokladmuffinsar som jag bakat tidigare idag, en varsin kopp kärleks te och tvtittande från Antons famn. Min kväll kunde inte ha blivit bättre. Nu sover han så sött på soffan medan jag sitter här och nördar.

Imorgon åker jag till Norge med lastbil. Ska åka med på en liten resa med ett företag som vill ha lite bilder och annat smått och gott. Jag ska göra så gott jag kan med tanke på min träningsvärk.

Hihihi. Nu ska jag knuffa lite i sötingen därborta på soffan och göra en lite tidigar kväll än vanligt.

Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar:

Ja den verkar lite mysig. Gillar även Amanda Seyfried, hon ser ut att vara en trevlig filur.



Oj, vilken grej :D Har du varit i Norge tidigare? De har en underbar natur.



2010-09-21 @ 06:46:00
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen!:)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2010-09-21 @ 08:28:48
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0