Resa till luleå

WIIIIIIIIIIH!

Jag är så glad just nu! Jag är så glad så jag har lust att plugga bort lite jobbiga saker som jag har kvar att göra innan året är slut.. :o

Klev upp tidigt idag och gjorde mig redo för att följa med familjen till Luleå och för att ha en systerdag på stan. Jag tänkte inte handla speciellt mycket eftersom att jag sparar mina pengar till nästa vecka då jag ska på IKEA och till rajala för hoppningsvis. Men jag fick med mig enhel del nytt och det bästa av allt var att det gick inte speciellt mycket pengar och jag har pengar kvar.

Kika in lite senare idag så ska jag visa er vad jag FYNDAT!

Kommentarer
Postat av: Tsukii

sv: jag köpte boxarna i en butik här i Borås som heter fait :D

2010-05-09 @ 21:24:42
URL: http://tsukii.se
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh tack :).

Allt är bra, har bara mkt i skolan :( Sj?

2010-05-10 @ 08:19:28
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: 50mm kommer du få mkt användning för, det är jättebra :).



vilket du ska köpa beror på hur mycket pengar du vill lägga ner, desto ljusstarkare objektiv, desto dyrare. Den billigare varianten är 50mm f/1.8 och sedan om man går ner på de mer ljusstarkare är det f/1.4, f/1.2 o.s.v.



Det finns fjärrutlösare till canon också såklart:) Hihi. kram

2010-05-11 @ 07:20:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0