Onsdag morgon

Idag bjöds det på frukost i skolan och efter frukosten såg vi 1:ornas och sen våra filmproduktioner som vi gjort under det här skolåret. Snart har vi naturfoto genomgång och fick just veta att det blir läxor över sportlovet, no good. Jag som trodde att jag snart var kvitt alla läxor men icket :( 

Idag har jag ingen som helst lust att gå till gymet så jag tänker promenera hem, byta musik på mobilen och sen ut på en riktigt lång promenad. Man ska inte tvinga sig iväg till gymet om man verkligen känner att man inte har lust med det. Efter att jag varit på gymet nästan varje dag i över ett år har gjort det lite långtråkigt så ska nog snart göra en paus i mitt gymmande, mitt gymkort går ut den 7:e så har inte många dagar kvar på kortet. Blir bara lång promenader och spinning 1-3 gånger i veckan. Behöver byta träningsmetod nu i en period. 

Föresten så är det snart sportlov och då har jag verkligen lovat mig själv att använda kameran lite mer. Jag vill ju verkligen fota men tiden är så dålig och det är så mörkt när jag kommer hem från skolan så ljuset blir så himla dåligt. Men på lovet så ska bloggningen ligga på topp! :) 

Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Uh vad jobbigt:(..



tvärtom här. vi har nästan ingenting! Men lycka till <3

2010-03-03 @ 15:00:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: jessica

åhhh tack :D skuggan heter cheerleader och kommer ifrån make up store! ja, kan lägga upp receptet någon dag!

2010-03-03 @ 15:01:22
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

När man väl är på gymmet så brukar det kännas bättre. =)



Kul att du gillade min träningsbh. Jag köpte den på Stadium men det var ett tag sedan. Det är Nike. =)



Ha en bra kväll.

Kram!

2010-03-03 @ 18:03:13
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Erika

Att byta träningsmetod då och då håller nog motivationen igång lättare =)

2010-03-03 @ 19:04:06
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0