Komplicerat, omtumlande

Sån omtumlande dag.
Jag har skrattat av lycka.
Känt oro i varenda liten vrå.
Gråtit av smärta.
Gråtit i ren panik.
Torkat mina tårar.
Blivit tröstad.
Kramat en underbar vän.
Spelat hej knekt.
Nöffat som en gris.
Skickat sms som inte blivit besvarade.
Sprungit ute i regnet.
Känt mig dum.
Tappat aptiten.
Grinat lite till.
Läst gammla sms.
Fått en snabb kick av värme till min annars livlösa kropp.
Dragit lögner om pollen när tårarna runnit.
Pluggat till tema kärlek.
Aldrig känt mig så hjälplös.
Saknad.
Still in love.
Jobbigt.
Saknar, saknar, saknar.
Önskar jag kunde vara där.
Nu te.
Sen kärlekstema.
Sova med min ipod.
Din parfym på mitt täcke.
På min kudde.
Din tshirt på min kropp.
Minnen i mitt huvud.
Tårar på min kind.
Saknad i hjärtat.
Lyssna till din röst.
Låta minnen ta över.
Fortsätta sakna.
Hämta te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0