Onsdag.

Jobbade över en timme idag. Åkte sen med farmor till haparanda & torneå för att shoppa, var himla sugen.. men blev inte mycket till shopping för jag hittade ingenting. Typ ett nagellack, body splash, en ring och en deo... yeeeh. Men var ändå trevligt att umgås med min söta farmor.

Klockan var mycket när jag kom hem. Men satt ändå i telefonen med världens bästa Sofia en stund och planerade en resa som vi ska göra i slutet av oktober eller början av november. Jag längtar! Två resor på kort tid att se fram emot.

Nåja, för att komma till inläggets höjdpunkt.. efter samtalet med Sofia bytte jag kläder och snörade på mig joggingskorna och tog mig en rask promenad på en timme. Nu börjar det kännas som att jag kommer klara av det här. Jag kan ju!

På fredag åker jag till Rovaniemi, till mina andra halvor! Till min super söta faster och hennes underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Låter som en bra dag :)

2010-07-14 @ 23:50:53
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: haha så fort jag skrapat ihop pengar så ska jag skaffa ett eget webbhotell och hela köret, det är så begränsat här :(



åh men tack sötis :D det är en vanliga akrylpensel typ som är jättesmal, kan lägga upp bild nångång. Så många som har frågat :D

2010-07-15 @ 00:36:03
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0