Godmorgon!

Vet ni hur duktig jag har varit?! Termometern stod på minus 23 grader men jag trotsade kylan och klädde på mig lite extra kläder för att sedan promenera till skolan. Så nu är jag i skolan och väntar på att ljudlektionen ska börja. 
Morgonen har varit helt super. Klev upp i tid, han göra lite morgon övningar, dricka hela tekoppen (brukar vanligtvis lämna mer än halva pga tidsbrist), sminkade mig i lugn och ro, klädde på mig, fixade mitt hår och till sist så såg jag cirka 30 minuter av filmen som jag inte hann se klart igår. Känns som att halva dagen redan gått och jag känner mig piggare än någonsin. 
Ikväll ska vi på kalas och äta fika. Tur jag promenerat till skolan så jag förtjänar fika ;P 

Kommentarer
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Vad duktigt, -23 är inte varmt. Jag hörde att det var så kallt hemma nu, vill inte hem...burr! =)

2010-02-19 @ 08:34:58
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Erika

Kul med kalas, hoppas att det var gott fika =)

2010-02-19 @ 22:58:07
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0