They bring me to you


Gammal bild

Nu är jag less på att packa, städa, ladda batterier, tömma kamera, leta efter passet och allt annat som man bara måste göra innan man ska ut och resa. Visst. Jag erkänner. Jag älskar känslan av att veta att jag snart ska åka iväg. Känslan av att det är riktigt nära nu. Samtidigt som det känns som att det är så himla mycket som ska göras så jag vet inte alls i vilket hörn jag ska börja.

Väskan är iaf så gott som packad. Ena batteriet till kameran är färdig laddat och det andra ligger på laddning. Minneskortet sitter i datorn och håller på att tömmas. Med andra ord har jag kommit en bit på vägen. Har fortfarande lite smått och gott kvar att fixa.. men det hinner jag göra imorgon.

Nu vill jag bara duscha för att sedan mysa ner i sängen. Jag har varit allt för effektiv idag för mitt eget bästa.. förkylningen sitter ännu i och krafterna är inte dem bästa, så nu förtjänar jag att bara ta de lugnt resten av kvällen. Var evigheter sen sist jag fick lite tid över till att läsa andras bloggar. Så det är vad jag ska göra efter duschen.

Kommentarer
Postat av: Kine

Åh,känns det inte spännande nu när du äntligen ska få fara till London? :D Saknar dig också tokfia, snart ses vi igen och får ta igen efter sommaren ;* hihi

2010-08-18 @ 20:38:39
URL: http://iamyourgirlfriendbaby.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-08-19 @ 16:18:28
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/
Postat av: Sabine

så fin bild

2010-08-20 @ 14:56:04
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0