Packning och nudlar

Sov borta inatt och har haft massor att göra hela morgonen och förmiddagen så nu ska jag slå ner arslet framför garderoben med en tallrik nudlar och bara stirra rakt in i den medans jag äter.. JAG HATAR ATT PACKA! Speciellt nu då jag vet att jag verkligen inte får ha med mig mycket om jag ska ha hem det jag handlar.. vad av allting ska få följa med och vad ska stanna hemma? Jag blir galen.. jag hatar verkligen att packa men det måste göras.. helst nu.

Så nu ska jag ta min nudelskål och sätta mig på golvet framför garderoben som utlovat..

Kommentarer
Postat av: Eja

Jag tycker det är lite roligt att packa faktiskt. Då vet man liksom att man ska iväg. Ett tips är ju att välja ut sina två eller tre favorits outfits [bara för att vara säker på att kunna ha någonting på sej. Det är bra om de olika outfitsen går att kombineras med varandra, för då behövs det inte lika mycket kläder som tar utrymme]. Sen köper man ju resten där, försök att klämma in en extra resväska i shoppingen också. Kan vara bra ibland om man har svårt att hålla i pengarna ;)



Svar:

Ja va fan, det är ju bara sommar en gång om året. Klart magen ska få lite glass :D Träna kan man göra sen.

2010-08-17 @ 17:11:57
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv; Haha men gud, TACK! :D

2010-08-17 @ 17:37:51
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0