Jobb jobb och åter jobb..

Jag jobbar hela dagarna.. helatiden. Förra veckan jobbade jag varenda dag hela veckan och jobbade 07.45-20.00 både fredag och lördag och sen på söndag jobbade jag 10.00-20.00. Idag jobbar jag 09.00-20.00.

Så facebook är så gott som orört, hinner slänga upp lite uppdateringar under raster eller då det är lugnt på jobbet.. men hinna blogga är nästan omöjligt! Har ju inte heller några bilder här på jobbet så känns rätt trsit att bara skirva massa text utan bild.. skulle ju kunna blogga lite på kvällarna men då har jag inte tillgång till datorn för jag är typ aldrig hemma längre...

Äter lunch och middag på jobbet nästan varjedag och därefter hem för att duscha och ta väskan och dra iväg. Jag har haft sällskap varje kväll nästan hela veckan, eller ja, alla dagar förutom en. Vilket inte alls känns dumt! hur fint som helst.

Nåja, ikväll är det jobb till 20.00 sen fotbollsträning 21.00-22.00 och därefter får vi se om jag har minsta lilla ork att slå ner ändan vid datorn eller om jag somnar som en stock efter många nätter med dålig sömn.


Hur är det med alla er där ute? :D

Kommentarer
Postat av: Eja

Svar: Ja, du kan ju inte klaga på att du inte har något att göra iallafall, haha. Men ta det lugnt så att du inte bränner ut dej. Jobb är inte allt här i livet :) Själv så sitter man hemma dagarna i ända och väntar på bättre tider :P Håller för tillfället på att leta efter min inspiration som jag förlagt någonstans..

2010-08-03 @ 18:54:29
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: thank u! :D

2010-08-05 @ 16:12:40
URL: http://tsukii.se
Postat av: heidi

hej fin blogg :)

2010-08-05 @ 17:10:02
URL: http://heidilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0