Pray for my vacation, please.

Skoldagen segade fram eftersom att det inte fanns mycket jag kunde bidra med till vårat nuvarande projekt. Vi (våran klass, MP2) ska filma en gala som äger rum på Torsdag, men jag har ingen aning om jag kommer kunna delta eller ej.. eftersom att jag inte ännu fått något besked om jag tar mig till London eller inte. Jag vet att man kan tycka att detta med London och flygtrafiken börjar kännas lite uttjatat men det är det enda som surrar runt i min skalle just nu. Jag vill ju så hemskt gärna åka!

Ikväll har jag packat (jag försöker ge mig fan på att vi kommer få åka) och städat så det är fräscht här hemma när jag förhoppningsvis kommer hem på söndag.

Låt oss säga såhär. Imorgon är jag ledig från skolan eftersom att jag inte riktigt vet när jag ska börja åka mot finalnd (flyger därifrån) och jag har endel jag behöver ta itu med innan jag åker. Saker som att se till så att allting är klart för resa, att skoluppgifter lämnas in, ,checka så att alla pengar har gått in på mitt konto osv. Så imorgon ska alltså del ett av min resa börja (förhoppningsvis), delen av resan då jag åker till Rovaniemi för att få det lyckliga beskedet om att på onsdag förmiddag så kommer vi (min underbara faster och jag) sitta på ett av finnairs plan påväg mot London, England. Orden ger mig rysningar. Fyfan så jag hoppas och längtar...

Smakar på orden: London. England. Topshop. Primark. London eye. Fish and chips. Starbucks café. Madame tussauds. Oxfordstreet. Fotografera. Äta gott. Umgås. Lycka. Föreviga minnen. Shopping. Victoria secret.

Hur härliga låter inte dessa ord?! Nej nu är det slut tjatat om denna resa. Vill bara säga en sista sak om den, och det är.... mina ytterst få läsare, håll tummarna för mig så är jag evigt tacksam.

Vi hörs en liten sväng imorgon innan jag ger mig av mot Finland. Skriver jag inte mer sen på hela veckan så är det för att jag har det mer än bra, mer än bäst.. ända borta i underbara London. Skriver jag däremot på onsdag kväll eller torsdag.. då är jag nog mer än olycklig.. hemma i Sverige. Bara så ni vet. Ni ytterst få människor som kanske kommer sakna mina ord här på bloggen, om de ens finns några sånna människor? :o

Nu ska jag checka en film, blir en gammal goding, The holiday.
Passande film, ellerhur?


Ser så långt jag orkar. Måste erkänna att jag är lite trött.
Natti natti :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; oj förlåt mig, hade nog bara glömt av hur designen såg ut då, duktig du är!



haha min mamma är one of a kind så vi får väl se om det blir någon fairytale för henne också!



jag håller med dig, jag har också skitsvårt för att lita på folk, usch, tycker nästan det är jobbigare och jobbigare att träffa nya människor :/

2010-04-20 @ 13:38:01
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: michelle

hoppas att flygplanet kommer kunna åka så du kan åka dit!

2010-04-20 @ 17:39:08
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0