Lååång måndag

Hade helt glömt bort att vi inte längre har engelska på måndagar och slutar 11.00 istället för 13.30 så jag fick mig en glad överraskning idag :} Kändes som att jag hade hur mycket tid som helst över idag så jag drog till gymmet direkt efter skolan och blev där i 1 timme och 50 minuter. 45 minuter på en crosstrainer, 35 minuter på löpbandet och därefter lyfte jag lite vikter. Himla skönt var det. Men något som var mindre skönt var att de spöregnade snö blandat regn så innan jag var hemma var jag helt genomblöt.. ända in på underkläderna :( Huvva så kallt de var. Blev en varm och skön dusch här hemma och sen städning av rummet. Åt nyss middag och det känns som att hela dagen gått.. som att klockan borde vara runt 22-23 någon gång men icket, klockan är snart 17. Himlarns vilken skön dag!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Jaa, det är så himla gott!! :D



Allt bra? :)

2009-11-30 @ 18:31:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Fruktsallad är sååå gott :D mmmmmm. Ska göra mig lite ikväll också :D blev du så sugen bara av att höra det? :D la ju inte ens ut en bild hihi.



Ojj men varför har dom premiär så sent hos dig?? Knaspellar, de är ju tillochmed snabbare här nere haha :D

2009-11-30 @ 18:44:09
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0