Kycklingmacka, gym och solarium

Jag var helt inställd på att det var torsdag idag och att jag hade sovmorgon men inte de, det var bara onsdag idag och ingen sovmorgon. Fick kliva upp tidigt, skjuts till skolan för att sen ha tre lektioner och sen sluta för dagen. Efter skolan gick jag och Carro ner på stan och gick till lyktan för att äta mummsiga kycklingmackor. När magen var mätt och belåten gick vi vidare till solariumet för att skaffa oss lite färg på kroppen och slutligen gick vi tillbaka till skolan och hämtade väskorna från skåpen och sen till gymet för att träna. Jag har vart helt på toppen humör hela dagen men på något "konstigt" vänster så försvann allt det glada då jag kom hem och skulle sätta mig vid matbordet. Allt blev helt fel och helt skit. Förstörde hela min bästiga dag och nu är jag tjurig och känner mig obehövd så jag ska lägga mig i sängen och kolla på film samtidigt som jag ska ränka matte, ingen bra kombination men ärligt talat så skiter jag i de just nu, jag är så förbannat arg så blä!

Är ändå nöjd med hur vi har det nu..
Utan några krav eller frågor så tror jag att våran framtid kommer finnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0