Power walk

Jag är ännu sjuk och de suger. Imorgon är min sista dag av sommarlovet och de suger ännu mera. Vaknade 09.50 idag väldigt ovanligt, dock på ett positivt sätt med tanke på att skolan börja på tisdag. Frukosten åt jag i sängen medans jag kollade på oth säsong 4, såg runt 8 avsnitt innan jag klev upp ur sängen. Jag kan inte kurera min sjuka hela dagen, blir så himla lång tråkigt så jag började leta efter farmors gåstavar som jag en gång för länge sedan lånat, men kunde inte hitta dom. Mamma har säkert städat bort dom till något finurligt ställe. Så istället gjorde jag något som jag tycker är 100 ggr pinsamare än stavgång, jag tog en power walk! Man ser så dum och löjlig ut, tur att jag bara mötte ett gammalt par med rullator på min hela 1h 45minuters power walk. Var iaf duktigt gjort av mig med tanke på min sjuka.

Jag har även lekt syslöjdslärare med mammas symaskin idag. Äntligen tog jag mig i kragen och sydde in en förstor tshirt som jag köpte förra sommaren men aldrig använt för att den varit lika stor som ett badlakan :P Hejja jag!

Nu till mitt klagande som egentligen var syftet med hela de här inlägget.

* Jag har bara en dag sommarlov kvar :/
* Jag är sjuk :/
* Jag får inte se min man på fler veckor :/ :/
* Jag lovar att vi kommer ha minst en läxa innan veckans slut :/
* Jag får ingen sovmorgon iår :/
* Jag måste lägga mig tidigt ikväll :/
* Jag måste vakna tidigt imorgon annars fungerar inte jag på tisdag :/

Mitt liv är inge roligt just nu :( Slut på allt klagande. Nu ska jag kurera mig med en kopp te och oth säsong 4 för er som vill veta :D

Jag nämnde inte att jag slösurfade på h&m:s hemsida idag och satt ihop en shoppinglista till ett värde av 1986 kr ;D De är bara att börja beta av den listan.. någon gång :P Om de är någon som är sugen på att ge mig endel av listan så gör de inget om ni vill höra av er :P

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Jens

Klart du kan få sovmorgon i år, du har väll bara fått första terminens schema ? :p Andra terminen kanske är sov sov sov! ;P



Annars är det massa massa massa synd om du! ;*

2009-08-23 @ 20:49:35
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0