Dålig start på veckan

De här kommer bli en lång och riktigt jobbig vecka känner jag på mig. 
Jag är inte alls på bra humör idag.
Maten i skolan var jätte äcklig, korven smakade plast.
Jag mår illa, ryggen värker, huvudet med.
Ska direkt hem efter skolan och plugga.
Plugga kommer inte göra mig på bättre humör men om jag lyckas avsluta något nuvarande projekt eller göra klart någon rest så blir jag nog på lite bättre humör, då har jag iaf fått gjort något vettigt idag.
Efter de så har jag planer på att dra ut och springa en mil. 
Inte för att jag känner för de men när jag gjort de så kan jag känna mig lite små bra, ett av dagens största behov.
Snart ska vi iväg ut på stan och göra en fotouppgift i grupp "dokumentär foto".
Hoppas åter igen på ett bra blid resultat. 
2 och en halv timme kvar i skolan, tungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0