Cupcakes

Cupcakes garnerades (eller vad man nu ska kalla de) i morse, för att vara mina första cupcakes så tyckte jag faktiskt att dom blev ganska bra. Fick bli rosa och grön grädde och hjärteströssel som garnering. Hade tänkt ha geléhallon på dom också men tyckte att de skulle bli lite för mycket så jag struntade i dom. Själv har jag inte ännu smakat på dom så kan inte säga om dom är goda eller inte, men dom som smakade idag när dom var här och fikade tyckte att dom var goda så jag får lita  på deras omdöme. Jag är själv inte så förtjust i grädde och de är ganska mycket grädde på en cupcake så vet inte om jag har några planer på att smaka, de återstår att se. Är som ändå lite nyfiken nu när jag faktiskt tagit initiativet till att pröva baka cupcakes.

Alla gäster har åkt hem och jag åt nyss middag. Satt super bra i magen efter att ha suttit vid köksbordet fullt med massa fika hela dagen. Dock har jag inte ätit mycket mera än en bit tårta och nån chokladboll. Börjar bli för mycket lov och för mycket sötsaker för min del, känner mig ganska less fetmat och sötsaker. Dags att börja träna istället, mycket vettigare och mycket roligare.

           

Kommentarer
Postat av: Jens

ÅH CHOKLADBOLLAR, ÅH CUPCAKES!!!

2009-04-12 @ 20:29:48
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0