Times like these

Bra dag måste jag vara ärlig och säga.
Om jag ska vara ännu mer ärlig så är hela livet ganska så underbart nu förtiden.

Idag måste mina lärare även ha tyckt om mig lite iaf, för idag har jag då inte gjort annat än vad jag ska göra.
Okej, måste väl erkänna att jag fortfarande surrar ganska rejält men på matte lektionen kan jag nästan lova att jag var tyst 95% av lektionen åtdeminstone och räknade gjorde jag också.
Efter skolan tog jag mig lite över en timmes promenad med både stavar och vikter om mina handleder, go mig!
Har även beslutat att eftersom att Sofia nu blev sjuk och inte kan komma till mig på Fredag så ska jag åka till Rovaniemi under helgen och umgås med släkt och min bästa vän i hela vida världen, vi ska leka med bilar och spela buzz junior på tvspelet :]
 

Min bästa vän, sötaste ( du också Jens<3)

Och på tal sötnosar, om nio dagar så kommer min Jens hit ;*

Kommentarer
Postat av: Jens

Han får leka med bilar med Sens någon annan gång :p

2009-04-16 @ 10:40:31
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0