Datorkunskap, idrott, so, umeå

Nu har jag datorkunskap och vi får göra precis vad vi vill idag, bara sitta om vi så vill. Efter datorkunskapen har jag idrott och efter idrotten är det lunch och sen är det 20 minuter so, och timmarna efter de så har jag tagit ledigt för att åka med 12.15 bussen till Umeå. Ganska nice dag, och som ett plus på allting så har jag kommit ihåg att packa med chokladbollarna som jag lovade att Jens skulle få. Snäll är jag. Dock är dom fortfarande hemma i frysen, men när Kenneth kommer för att hämta mig så tar han med dom, hoppas dom klarar bussresan bara, annars blire att kasta mina fina bakverk :( Förövrigt så klev jag upp vid fyra-halv fem idag, och jag känner mig ganska trött men det får jag ta igen på bussen, och nej jag brukar inte kliva upp så tidigt men jag hade lova mamma att städa mitt rum, och då skulle jag hålla de också så hon slipper göra de, jag vill inte att hon ska gräva runt bland mina saker.


Kommentarer
Postat av: helen

över 200 läsare i veckan ;)

2008-12-08 @ 13:05:40
URL: http://muminkul.blogg.se/
Postat av: frida

haha vad coolt. hoppas jag inte öppnade din post då ;)

2008-12-09 @ 14:13:12
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0