Pretty little liars

 
Drunknar i skolarbete och försöker hinna med ett liv vid sidan av.. inte det lättaste alla gånger kan jag ta och meddela. Har precis skrivit klart ett av två arbeten som ska lämnas in imorgon och ska snart sätta mig och fixa det sista på det andra arbetet så att jag kan vara helt ledig ikväll. Har avslutat de flesta kvällar dem senaste veckorna med ett eller några avsnitt PLL. Började morgonen med att se s03e19, så nu är jag ikapp och väntar med spänning på vad det nya avsnittet har att erbjuda. Trodde aldrig att serien skulle vara så bra som den faktiskt är. Hade inga som helst förväntningar när jag började se serien men tusan så bra den är. Kan varmt rekommendera den till alla serienördar där ute.

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Det är en av mina stora favoriter också. Så himla bra.. och spännande :) Med twister till höger och vänster.

Svar: Det är precis lika delicious som dem säger kan jag lova. Red velvet cake är rätt så sött och "lent", jag vet inte riktigt hur man ska förklara det på ett bra sätt haha. Men den är supersaftig och god i alla fall :)

Det var den skummaste intervju jag lyssnat på någonsin och jag hörde hur min sambo blev obekväm och satt själv och började få ont i magen. Hela grejen var superbisarr.

I hear ya, jag var alltid den som tyckte det var kul att plugga men de där perioderna när allt ska fixas på en gång? NO FUN! Lycka till.

2013-02-19 @ 16:13:33
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Jarina

Svar: Åh, tack så mycket du!
Ja, jag tycker du verkligen ska vara nöjd. Det är sjukt fint :)

2013-02-19 @ 19:24:10
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0